zaterdag 22 oktober 2011

Vandaag is roze......

Hij is eindelijk klaar, een roze Gideon. Het patroon komt uit het boek Amigurumi & More.
Hij is superleuk om te maken en is een kraamkadootje voor een van mijn zwangere nichtjes.


Op de handwerkdagen van vorige week heb ik twee bollen Ribbon XL gekocht en ben ik begonnen aan een sjaal. Is nu wel nodig, dacht ik zo.

Het is wel weer even wennen, het is niet zo zwaar als zpagetti, maar het resultaat is leuk.

Tot slot wil ik nog even zeggen dat ik het super vind dat ik al 13 volgers heb.
Had ik niet verwacht, er zijn zo veel leuke haakblogs en ik hoop dat er nog meer volgen.
Iedereen een superzonnig weekend gewenst!!

groetjes Bien


2 opmerkingen:

  1. Aaaahhh, wat een ontzettend leuk beest heb je gehaakt! Zeker in het roze is het erg leuk.
    Jij bedankt voor het bloggen! Ik vind het leuk om je te volgen en ik hoop dat je nog heel wat mooie creaties plaatst! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen