maandag 30 april 2012

Oranje boven!

Wat was het heerlijk weer vandaag.
Super weer om op de vrijmarkt te gaan staan met de kids.


Dochterlief hield de zaken goed in de gaten,
de snoeppotjes en de bloemenbroches gingen als een trein.


Deze twee heren gingen het liefst op koopjesjacht,
er ging bijna net zo veel mee naar huis als dat we verkocht hadden ;)


Na afloop trakteerde opa op een ijsje en dat liet zich goed smaken.
Koninginnedag is voor ons goed verlopen en we hebben heerlijk genoten van het mooie weer.

Morgen gaat deze moeder haar kinderen bij haar zus brengen en
daarna naar Echtstudio in Alphen a/d Rijn.
Ik mag mee doen met het Ribbon XL stunt ter promotie van het nieuwe boek
Wat we gaan doen weet ik niet maar ik weet wel dat ik de komende weken
druk ben met zpagetti haken.

Fijne Koninginnedag allemaal!

groetjes,
Bien




3 opmerkingen:

  1. Het ziet er erg gezellig uit. Fijn dat de bloemen ook zo populair waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig! Dan zie ik je morgen! Ik ben er ook bij :) Heel blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er prima uit, jullie handelswaar; mooi dat het zo lekker liep en dan dit weer erbij...heerlijk!
    Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen