dinsdag 1 mei 2012

Project Ribbon XL

Vanmiddag was het zover, 50 dames verzamelde zich in de Studio van Echtstudio.
Ter promotie van het nieuwe boek Hoooked on Knitting moet er veel gehaakt worden
en dan bedoel ik echt heel veel.
Onder het genot van koffie en thee en heel veel zoetigheid werd er gehaakt
volgens een vast patroon en kleurenschema.


Voor het aantal dames wat er aanwezig was, was het toch aardig stil.
Zet een aantal dames bij elkaar en het klinkt als een kippenhok
maar nu werd er ijverig gehaakt.
En het resultaat mag er zijn:


Wat het moet worden weten ook Geesje en Kim niet.
We weten alleen dat het dinsdag 22 mei om 14.00 uur wordt gepresenteerd bij
het Centraal Station in Amsterdam.
Omdat het project nog lang niet klaar is werden er veel bolletjes Ribbon XL
mee naar huis genomen, huiswerk dus dat 14 mei klaar moet zijn.

Het was een erg gezellige middag waar je ook volgers tegenkomt
(het was gezellig Pien).
En het is toch wel bijzonder om aan zo'n groot project
je steekje bij te mogen dragen.
Nu snel verder met mijn huiswerk ;)

Groetjes,
Bien




8 opmerkingen:

  1. Cool!
    Dat zal zeker wel gezellig zijn geweest, maar gelukkig zonder tutende oren :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er in elk geval erg gezellig uit. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk.... we zouden dat in België toch ook meer moeten doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik baalde zo dat ik juist op 1 mei niet kon omdat ik toen op vakantie was. En dat terwijl Echtstudio zo ongeveer bij me om de hoek zit....
    Morgen ga ik even bij Kim langs, vragen of ze nog meer haakhandjes kan gebruiken, dan kan ik komende week nog misschien wat betekenen voor het project.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat je er niet bij kon zijn, het was heel erg leuk maar hetvwas nog lang niet af.
      Ik denk dat Kim nog wel wat hulp kan gebruiken ;)

      Verwijderen
    2. Ik hoop het, morgenochtend ff mijn auto naar de garage brengen en dan terug naar huis lopen en dan is inmiddels echtstudio wel weer open :-)

      Verwijderen
  5. Ga jij trouwens naar de presentatie van het geheel a.s. dinsdag in Amsterdam? Misschien komen we elkaar dan wel tegen :-)
    En je had gelijk, Kim kon nog wel wat handjes gebruiken en ik heb dan uiteindelijk nog 2,18 vierkante meter gehaakt en gebreid en ook de enorme hoeveelheden gezien die door anderen al was gehaakt, echt bergen lapjes en lappen lagen er in de keuken, volgens mij wordt het dinsdag echt spectaculair

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaa kan ik dinsdag niet, ik moet werken en het lukt me ook niet om dan vrij te nemen, ik had er wel heel graag bij willen zijn. Leuk dat je nog wat hebt kunnen doen.
      Als ik de foto's zo zie dan moest er nog heel wat gehaakt en gebreid worden. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
      Veel pezier dinsdag!

      Verwijderen