dinsdag 11 september 2012

Swapper-de-swap

Zoals ik in mijn vorige berichtje al vermelde ben ik bijna
een jaar aan het bloggen
en heb ik ook bijna 150 volgers.
Tijd voor iets leuks, dacht ik zo.
Een give-away is altijd leuk maar dan
krijgt maar dan is er maar een deelnemer die
blij gemaakt wordt met iets leuks.
 
 
Ooit heb ik eens meegedaan aan een swap
en dat was erg leuk en spannend.
Het thema was zomer en er moesten
ook een cadeautje en bolletjes wol bij.
Dit dametje heb ik toen verstuurd en ik kreeg er ook
wat leuks voor terug.
Het bracht met op het idee om ook nu een swap te organiseren.
Zo krijgen alle deelnemers een iets leuks in de brievenbus.
 
 
Ik wil het niet te moeilijk maken en ook niet te duur.
Het moet iets gehaakts zijn dat door de brievenbus kan
en in de lievelingskleuren van je swapmaatje.
Als je mee wilt doen stuur dan, voor 1 oktober, een mailtje naar
met daarin je naam en adres en lievelingskleuren.
Eventueel mag je ook vertellen wat je graag wilt ontvangen.
Na 1 oktober zal ik je een mail sturen met de gegevens van je swapmaatje.
Uiterlijk 1 november moeten de enveloppen verstuurd zijn naar je maatje.
Daarna is het natuurlijk erg leuk om te zien wat er allemaal gemaakt is,
ik zou het daarom erg leuk vinden als je foto's wilt sturen
 of deze op je blog wilt zetten.
 
 
Ik hoop dat er mensen zijn die het leuk vinden om mee te doen.
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in en
hoop dat er iemand is die met mij wil swappen.
 
 
Groetjes
Bien
 
 
 

29 opmerkingen:

  1. Ja, onder deze voorwaarden wil ik wel een keertje meedoen met een swap! IK stuur straks een mailtje (ben nu eigenlijk heel druk bezig ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik kan me in deze voorwaarden vinden en meld mij dus aan voor mijn allereerste SWAP hihihihihi
    Vind het het eigenlijk best wel spannend ;-)

    Ik ga je een mailtje sturen en zal deze SWAP ook even wat meer bekendheid geven door een linkje op mijn blog te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh leuk ALLEEN heb ik het momenteel nog steeds te druk met andere dingen die ik nog 'moet'/wil maken,maar ooit ga ik mee doen aan een swap want het is wel een heel erg leuk initiatief!
    Succes dames!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door de reclame van Moos kwam ik bij deze swap! Ik vind het een hele leuk! Ik had pas ook al bedacht dat het wel makkelijk zou zijn als je iets moet doen dat in een envelop past! Dus ik doe mee!
    En ik ga volgen want je blog is super!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!
    Voor mij de eerste keer. Ik heb je inmiddels een mailtje gestuurd.

    Lieve groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het altijd zo leuk om iets met de post te ontvangen. Dus lijkt mij het ook leuk om mee te doen met een swap. Angelique wees mij op deze kleine swap. Ik wil wel een keer meedoen, het is voor mij de eerste keer dus best wel spannend. Ik mail je mijn gegevens en ben je meteen gaan volgen. Op mijn blog staat nu ook een link dankzij Angelique dus wie weet volger er nog meer mensen.

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het lukt me niet om volger van je te worden. Probeer het later nog wel een keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via de blog van Margaret kwam ik bij jou terecht. Ten eerste wil ik je zeggen dat je een leuke blog hebt, ten tweede wil ik graag volger worden en ten derde zou ik graag mee doen met je swap. Ik zal op mijn blog ook even een linkje zetten.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag bij Moos de reclame voor deze swap. Hier wil ik ook wel een keer aan meedoen, ik ga je zo een mailtje sturen.
    Ik kan helaas ook geen volger worden, zal ik de mail even vermelden waarom niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Swapperdeflap wat een leuk idee. Ik nader ook mijn eenjarig jubileum op 1 november, ga ook iets verzinnen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik kom hier viavia terecht:-) Ik had toevallig gisteren net voor het eerst zelf een swapvoorstel (voor een 1 op 1 swap) op mijn blog gezet om eens te proberen, maar dit vind ik ook wel heel erg leuk om aan mee te doen! Ik zou graag volger worden, maar op die plek zie ik alleen zo'n scherm wat aangeeft dat er geen internet beschikbaar is....
    Ik stuur je ff een mailtje in ieder geval en zal een linkje plaatsen op mijn blog! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe mee! De mail is verstuurd!

    Groetjes, Vera

    http://veranadine.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Een swap! Goed idee en een goed begin voor mij om aan zoiets mee te doen. Ik ga je mailen!
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben volger geworden. Je swap lijkt me ook leuk maar ik denk er nog even over als ik mee ga doen stuur ik je een mailtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het ook wel leuk om mee te doen. Ik ga je zo een mailtje sturen.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lijkt me leuk!!
    een klein plat dingetje dus..
    kan ook een NIET gevulde amigurumi zijn he??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ineke,
      Als het maar door de brievenbus kan, dus ook een niet gevulde amigurumi ;-)
      ik zie je mail wel verschijnen.

      Verwijderen
    2. de mail had ik gelijk verstuurd.. en ik zie dat je gisteren gereageerd hebt.. misschien staattie bij de ongewenste post??
      ik heb er net nog eentje naar je toe gestuurd.. ik heb een msn adres.. misschien ziet gmail dit als spam?? dat gebeurde ook vaak bij mijn zus !

      Verwijderen
  17. mmmmmmmmmmmmm ik zit te dubben ben net volger geworden ( ik dacht dat ik het al was schaam schaam) ik heb je site al een paat keer bezocht en her en der over deze swap gelezen, nu ben ik nog niet zo'n haakwonder, heb het pas in juni-juli aangeleerd, had eerder nog nooit een haaknaald vast gehad. of mag je ook wat anders maken in de lievelingskleuren van ik heb wel een ander idee hihi hoor het graag van je en dan met een klein haakseltje eraan
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben benieuwd naar je idee, als er maar iets gehaakts aan zit vind ik het goed.
      Wat een mooie blog heb je trouwens!

      Verwijderen
    2. aaah dank je wel ☺

      dan geef ik me bij deze officieel op en zal ik je zo een mail doen
      ik heb er ook een blog over aangemaakt en deze staat hier

      http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/09/swap-bij-biene-bien.html

      lieve groet jenneke

      Verwijderen
  18. Ik ben ook zo'n twijfelaar. ik kan wel aardig uit de voeten(uhh handen) met een haaknaald maar het is meer de twijfel of het eindresultaat wel mooi/goed genoeg is. Ik heb gisteren mijn creatie van de eertse swap waar ik aan mee heb gedaan verstuurd. En iegenlijk heb ik wel genoten van het maken van die creatie. Dus waarom ook niet ik ga gewoon medoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is mijn eerste SWAP en ik ga ook meedoen, het mailtje volgt. Zal je ook volgen ...
    Nog een fijne avond, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou ik moest er even over denken maar ik vind het zo leuk dat swappen dat ik toch ga mee doen. Ik moet nog wel iets bedenken om te haken natuurlijk....
    mijn adres komt er aan. Spannend wel :-)

    groetjes,dinah.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wil ook graag mee doen..lijkt me erg leuk.
    dit word mijn eerst swap.
    Ik heb je inmiddels al een mailtje gestuurd en ben je gaan volgen .
    leuke blog heb je..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ai, ik doe al mee aan de Secret Autumn Swap van Dreamstuff en de adventswap van het Keetje van Lien... Dus dat wordt een plekje op de reservebank, op de reservelijst voor als je op een oneven aantal komt ofzo... Maar iets haken voor een ander durf ik nog niet, hoor! Dat wordt dan naaien...
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Via,via kwam ik op dit superleuke blog terecht.
    Ik heb nog nooit meegedaan aan een swap, maar het lijkt me vreselijk leuk!
    Bij deze, ik ga je zo een mailtje sturen en ben gelijk volger geworden van je blog.
    Vind het ook wel spannend hoor, om mee te doen.
    Groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk, een haakswap! Ik heb al verschillende keren meegedaan met franstalige swaps en dat is (bijna) altijd goed gegaan. Ik ga morgen voor 2 weken weg, maar dan heb ik nog voldoende tijd over om iets moois te maken. Ik ga je nu een mail sturen. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi. I want be swap and letter friend. I from İstanbul in Turkey. My name is Eda. I wait from you answer. Here: delikitap@windowslive.com.

    BeantwoordenVerwijderen