vrijdag 24 mei 2013

Lekker bezig en een zwangere juf

Wat vliegt de tijd toch om.
Het is al twee weken geleden dat ik voor het
laatst een berichtje plaatste.
Ondertussen ben ik de 350 volgers gepasseerd.
Wauw, nooit gedacht dat zoveel mensen me zouden
gaan volgen toen ik begon met bloggen.
Dit moet natuurlijk gevierd worden,
maar hoe daar moet ik nog over nadenken.
Wel wil ik alvast iedereen bedanken
voor alle lieve en leuke reacties!!
 
Maar waar ben ik de afgelopen weken
toch druk mee geweest.
Vooral actief geweest en erg nat geworden
tijdens de avond4daagse

Heel hard gejuicht toen Puck kampioen werd
met haar voetbalteam.
 

 
Met de hele familie Burgers Zoo bezocht.
(ons jaarlijkse 1e pinksterdaguitje)

 
En tussen door
een boxkleed gemaakt voor de juf van Puck.
Vandaag is ze voor het laatst en gaat ze met zwangerschapsverlof.
Dit is waarschijnlijk ook het einde van het thema Baby in de klas.
Het leek er op dat de hele klas zwanger was.
Er werd zelfs een bezoekje aan de verloskundige gebracht
en werd er met het echo apparaat in de buik van de juf gekeken.

 
Met de klas hebben ze een boxkleed getekend
en ik mocht hem afmaken.
Ik heb er ook nog een luiermapje bij gemaakt.
 

 
Tot slot nog een rammelaar gehaakt voor de baby.
Helaas lukt het me weer niet om hem recht op te zetten.

 
Nu gaan we genieten van een rustig weekend en ons
dan voorbereiden op een weekje met verjaardagsfeestjes,
traktaties en cadeautjes.
 
Groetjes,
Bien
 
 

7 opmerkingen:

  1. Dat is leuk om zo'n boxkleed te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je blogsucces! Leuk hè, zoveel mensen die het de moeite waard vinden om je blog te bekijken, ik verbaas me er ook dagelijks over :-)
    Wat een leuk idee dat boxkleed! En dan heb je je daarnaast nog eens uitgesloofd met een luiermapje en een rammelaar; de juf zal je niet snel vergeten ;-) Leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig idee dat boxkleed. Je hebt er een prachtig cadeau van gemaakt.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een leuke dingen allemaal, op het nat regenen na dan. Super mooi boxkleed, geweldige rammelaar. En hoe leuk is dat mee naar de verloskundige en dan zo'n echo! Wauw!
    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die rammelaar van het vogeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk dat de juf ze allemaal zo betrok bij haar zwangerschap!!!
    en gefeliciteerd met het halen van 4daagse in de regen!
    en met het behaalde kampioenschap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee van het boxkleed, heel mooi geworden. En de rest ook.

    BeantwoordenVerwijderen