zondag 28 juli 2013

Pannenlappenswap (4)

Tot 1 augustus kunnen de pannenlappen
voor de pannenlappenswap verstuurd worden.
Inmiddels zijn er al wat mensen blij gemaakt
met een paar pannenlappen.
Jenneke heeft dit mooie setje gemaakt
 
 
Ook Janet van Dreamstuf heeft twee mooie pannenlappen
gekregen. Niet gehaakt maar genaaid en erg mooi.
Ze hadden, heel slim, foto's uitgewisseld van hun keukens.
De pannenlappen passen dus precies bij hun keuken.
 
 
Ik ben zelf ook bijna zover dat ik mijn pakketjes
kan versturen. Ik wacht nog even tot mijn swapmaatjes
zover zijn zodat we ze tegelijk kunnen versturen.
En dan kunnen de foto's hier gepost worden.
 
groetjes,
Bien
 
 

3 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi, ik krijg bijna spijt dat ik niet mee gedaan heb..... Ben benieuwd naar de andere lappen...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, de pannenlappen zijn gemaakt door "van alles wat, un peu de tout" , ik ben er reuze blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowww die kippenlappen zijn OOK gaaf zeg ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen